ArdUniGame #2

Kolejny Tydzie艅 ju偶 za nami 馃榾
Projekt idzie w miar臋 dobrze. W tym tygodniu skupi艂em si臋 bardziej na sprawie Unity oraz mechaniki gry ni偶 Arduino.

Zaimplementowa艂em „kilka” skrypt贸w, kt贸re s膮 odpowiedzialne za podstawow膮 mechanik臋 gry. Doda艂em tak偶e sterowanie przy pomocy klawiatury poniewa偶 b臋dzie ono przydatne do test贸w mechaniki.


Oraz stworzy艂em proste Menu.

Najwi臋kszym problemem na jaki si臋 natkn膮艂em w tym tygodniu by艂o zagadnienie Trigger贸w w Unity. Sp臋dzi艂em nad tym d艂u偶sz膮 chwil臋. Niestety w Unity 5 Triggery 偶yj膮 w艂asnym 偶yciem i tak samo jak si臋 „popsu艂y” tak si臋 naprawi艂y. Je偶eli kto艣 wie co艣 wi臋cej o tym zagadnieniu prosz臋 偶eby napisa艂 w komentarzu.

Na reszcie uda艂o mi si臋 troszk臋 zg艂臋bi膰 temat grafiki. Zdecydowa艂em, 偶e z moimi umiej臋tno艣ciami (a w艂a艣ciwie ich brakiem). Najlepszym wyborem b臋dzie grafika PixelArt. W艂a艣nie w tym kierunku zamierzam p贸j艣膰.

Je偶eli macie jakie艣 propozycje dotycz膮ce projektu lub ciekawe materia艂y dotycz膮ce grafiki Pixel Art to prosz臋 podzielcie si臋 nimi w komentarzach 馃榾

W tym tygodniu zamierzam zaj膮膰 si臋 podstawami AI.
Cze艣膰! Do nast臋pnego 馃榾

GITHUB