ArdUniGame #2

Kolejny Tydzień już za nami 😀
Projekt idzie w miarę dobrze. W tym tygodniu skupiłem się bardziej na sprawie Unity oraz mechaniki gry niż Arduino.

Zaimplementowałem „kilka” skryptów, które są odpowiedzialne za podstawową mechanikę gry. Dodałem także sterowanie przy pomocy klawiatury ponieważ będzie ono przydatne do testów mechaniki.


Oraz stworzyłem proste Menu.

Największym problemem na jaki się natknąłem w tym tygodniu było zagadnienie Triggerów w Unity. Spędziłem nad tym dłuższą chwilę. Niestety w Unity 5 Triggery żyją własnym życiem i tak samo jak się „popsuły” tak się naprawiły. Jeżeli ktoś wie coś więcej o tym zagadnieniu proszę żeby napisał w komentarzu.

Na reszcie udało mi się troszkę zgłębić temat grafiki. Zdecydowałem, że z moimi umiejętnościami (a właściwie ich brakiem). Najlepszym wyborem będzie grafika PixelArt. Właśnie w tym kierunku zamierzam pójść.

Jeżeli macie jakieś propozycje dotyczące projektu lub ciekawe materiały dotyczące grafiki Pixel Art to proszę podzielcie się nimi w komentarzach 😀

W tym tygodniu zamierzam zająć się podstawami AI.
Cześć! Do następnego 😀

GITHUB

Scroll to Top